Stránky

nedeľa 8. mája 2016

Pretty Papers challenge 04/2016

Ahojte

vďaka challenge, ktorých sa snažím každý mesiac poctivo zúčastňovať :) sa mi moje album plní rýchlejšie ako minulý rok. Už teraz som napočítala 14 ks scrapbookových stránok, ktoré som vytvorila.  Za celý minulý rok som ich mala celkom dvanásť. Myslím, že je to celkom slušný počet a keď to pôjde takto ďalej obávam sa, že sa do jedného albumu nevojdem :-) uvidíme ....

A jednu zo stránok som vytvorila do ďalšej challenge vyhlásenej na blogu Pretty Papers. Témou bola vodovková mánia, mali sme vytvoriť projekt v ktorom hrali hlavnú úlohu vodové farby resp. iné farby na báze vody.

Vždy kým začnem tvoriť hľadám nejakú inšpiráciu na Pintereste alebo u mojich obľúbených dizajnérok. Niekedy sa nechám inšpirovať len niečím a niekedy si celú stránku "liftnem" a tak tomu bolo v tomto prípade. Na youtube pravidelne sledujem Missy Whidden jej layouty sú úžasné, plné farieb a úžasných detailov.
A tak som si dovolila jeden z jej layoutov použiť ako predlohu pre moju stránku. Nechcela som urobiť stránku 100% identickú, preto som si zvolila inú farebnú kombináciu, nápis aj ozdoby.

A tu už si môžete pozrieť finálnu stránku


Missy sa stránka podľa jej komentára (ktorý mi nechala na instagrame) páčila :-) a mne sa páči tiež. Ďakujem, za to že som sa mohla nechať inšpirovať a zároveň ďakujem za každý jeden hlas, ktorý som dostala v challenge. Vážim si to a budem sa aj naďalej snažiť vytvárať stránky, ktoré sa snáď budú páčiť.
Želám Vám krásny týždeň.
                                                                                    IVA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára