Stránky

utorok 12. júla 2016

Pretty Papers challenge 07/2016

Téma aktuálnej júlovej challenge na blogu Pretty Papers bola predstavená.  Témou sú motýle, ktoré sú podľa mňa obľúbeným prvkom či už na prianiach alebo veľkých stránkach. Ja mám svoj príspevok (inšpiráciu) už hotovú. Ako som sa s danou témou popasovala Vám ukážem v dnešnom príspevku.

Už skoro tradične som sa rozhodla pre veľkú 30´´ stránku. Tie sú v poslednom čase u mňa asi na prvom mieste a pekne jedna po druhej zapĺňajú môj album. Čiže aj vďaka challenge mám zase o ďalšiu stránku viac.



Tento krát nebolo potrebné ani extra veľa materiálu.
Použila som: 
- bielu podkladovú štvrťku
- vzorované papiere od Pink Paislee (kolekcia Bella ROUGE) z jedného z nich som vytvorila 2 trojuholníky, ktoré som umiestnila oproti seba
- z ďalších papierov som vystrihla rámčeky, ktoré som podlepila 
- vystrihnuté motýle sú taktiež z jedného papiera z tejto kolekcie
- stickers Bella ROUGE
- samolepková abeceda od Tima Holza
- penové lepiace písmenká American Crafts


Tak to je môj príspevok do práve prebiehajúcej challenge Pretty Papers. 
A čo vy?? Zúčastníte sa?? 
Verím, že áno veď motýliky sú tak univerzálne, hodia sa skoro na všetko. Preto neváhajte.
Budem sa tešiť na Vaše výtvory. 
Ďakujem za Váš čas. Želám Vám krásne slnečné dni.


IVA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára