Stránky

nedeľa 26. februára 2017

PL AUGUST

Ahojte
po dlhom čase, som sa konečne dostala aj k svojmu blogu. A som tu s novým príspevkom, ktorého časť ste už mali možnosť vidieť, ale zvyšok ešte zatiaľ nie. 
Kto sleduje moje príspevky na blogu Pretty Papers vie, že sa snažím dokončiť rok 2016, pár mesiacov mi ešte chýba, ale verím, že už ten zvyšok čoskoro dokončím.
Dneska si môžem odškrtnúť ďalší mesiac za spracovaný. Vrátime sa v čase a to konkrétne do augusta 2016.



Keďže mám v zásobách takmer kompletné PL kity od Papero Amo rozhodla som sa, že ich využijem. Všetko spolu ladí a to je pri doháňaní sklzu to podstatné, aby som nad jednou stránkou nestrávila dva dni. 





Fotiek som mala pomenej tak som vytvorila jednu PL stránku a jednu veľkú 30´´ stránku, ktorú som zároveň posielala aj do narodeninovej challenge Papero Amo.
A tu sú obidve pohromade.


Tak to boli moje augustové stránky.
Snáď sa Vám páčia.
Budem sa snažiť aj tu u mňa prispievať častejšie.
Želám Vám pekný deň.

IVČA



2 komentáre:

  1. Ivi, krásne Ti to ladí - a červeno-žlto-modrá kombinácia je nádherná, naozaj som sa na chvíľku ocitla v lete.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Jani :-) tak to som rada, že sa mi to takto podarilo. Inak nie tradičná kombinácia pre mňa, ale treba skúšať aj nové veci :)

    OdpovedaťOdstrániť